Triembach-au-Val
Triembach en alemannisch (Triembach-au-Val en francés) es una comuna francesa del departament del Bas Ren e de la region d'Alsàcia. GeografiaPartida eissida de l'article francés
Triembach-A lo-Val a situat a 1,5 quilomètre en aval de Villé e sul marge esquèrre del Giessen, al intersection de l'anciana rota del Sal #que pòrta de Villé al vignoble de Barr (#que remonta un vallon issu del Ungersberg) e d'un segond vallon davalats tucs de la Schrann. La localité se étire la longitud d'aqueles aisses en dominant lo fons de la vallée (250 m) per escapar a las cregudas del Giessen. Lo finage de la comuna s'inscriu en granda part dins una zòna de tucs paucs anautits (401 m en lo bòsc communal) en presentant de vessants plan expausats coronats de bòscs. Aquel es pas #qu'a l'extrèm es del ban que las altituds s'elèvan amb la preséncia de las contreforts boisés de la Ungersberg (427 a 450 m al Baerenberg). La superfícia totala del ban de Triembach-a lo-Val es de 274 a.
Tèxte originau de l'article francés
Triembach-au-Val est situé à 1,5 kilomètre en aval de Villé et sur la rive gauche du Giessen, à l'intersection de l'ancienne route du Sel qui mène de Villé au vignoble de Barr (qui remonte un vallon issu de l'Ungersberg) et d'un second vallon descendu des collines de la Schrann. La localité s'étire le long de ces axes dominant le fond de la vallée (250 m) pour échapper aux crues du Giessen. Le finage de la commune s'inscrit en grande partie dans une zone de collines peu élevées (401 m dans le bois communal) présentant des versants bien exposés couronnés de forêts. Ce n'est qu'à l'extrême est du ban que les altitudes s'élèvent avec la présence des contreforts boisés de l'Ungersberg (427 à 450 m au Baerenberg). La surface totale du ban de Triembach-au-Val est de 274 ha.
IstòriaAdministracionDemografia
Luòcs e monumentsPersonalitats ligadas amb la comunaVéser tanbenLigams extèrnesNòtas
|