Gometz-la-Ville
Gometz-la-Ville es una comuna francesa, situada dins lo departament d'Essonne e la region d'Illa de França. GeografiaComunas vesinas![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
IstòriaPartida eissida de l'article francés
![]() Gometz-La-Vila èra desservie per la linha de linha de camin de fèrre de París a Chartres per Gallardon. En los ans 1970, la plataforma d'aquela linha a servit de support a una linha experimentala de aérotrain #que connectava Gometz-lo-Châtel a Limours. Una importanta basa de pròvas i aviá installat a Gometz-la-Vila. En junh 2004, una escultura de Georges Saulterre, commemorativa de la aérotrain, a #èsser installada sus un redond-ponch a la sortida del pòble, a l'embrancament de la desviació evocada mai elevat. Lo redond-ponch situat a l'autra extremitat d'aquela desviació, sus la municipalitat de Gometz-lo-Châtel, a, per çò qu'es de lududes, #èsser cristianat grand giratoire de l'enginhèr Jean Bertin, ne remembrar del inventeur del aérotrain. Un tròç de via a #èsser installat l'entèrra dessús-plen d'aquel darrièr redond-ponch. Tèxte originau de l'article francés
![]() Gometz-la-Ville était desservie par la ligne de ligne de chemin de fer de Paris à Chartres par Gallardon. Dans les années 1970, la plate-forme de cette ligne a servi de support à une ligne expérimentale d'aérotrain qui reliait Gometz-le-Châtel à Limours. Une importante base d'essais était installée à Gometz-la-Ville. En juin 2004, une sculpture de Georges Saulterre, commémorative de l'aérotrain, a été installée sur un rond-point à la sortie du village, à l'embranchement de la déviation évoquée plus haut. Le rond-point situé à l'autre extrémité de cette déviation, sur la commune de Gometz-le-Châtel, a, quant à lui, été baptisé grand giratoire de l'ingénieur Jean Bertin, en souvenir de l'inventeur de l'aérotrain. Un tronçon de voie a été installé sur le terre-plein de ce dernier rond-point.
AdministracionDemografia
Luòcs e monumentsPersonalitats ligadas amb la comunaVéser tanbenLigams extèrnesNòtas |